Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

CodeWeek 2022 w gr. IX - Programowanie z robotem Photon

Nasze przedszkolaki w ramach obchodów Europejskiego Tygodnia Kodowania  uczestniczyły w zajęciach, których hasłem przewodnim była nauka kodowania i programowania poprzez zabawę. Zabawa ta uatrakcyjniona była poprzez wykorzystanie robota Photon. Poprzez proste sterowanie Photonem, dzieci miały okazję dostrzeżenia, że można programować:  ruchy robota, wydawanie  dźwięków,  zmieniać barwę czułek oraz oczu Photona. Na samym początku, zaraz po wyjęciu Photona z pudełka, robot nie potrafił nic. Stworzyliśmy takie sytuacje, gdzie to dzieci pomogły mu nauczyć się od podstaw  kierunków, kolorów czy nawet reagowania na bodźce. Rysując proste trasy dla robota, dzieci w istocie programowały zadania, jednocześnie rozwijały inne uniwersalne kompetencje, takie jak myślenie algorytmiczne, szukanie optymalnych rozwiązań, kreatywność. Widać, że dzieci w entuzjastyczny sposób  podchodzą do nowości, że interesuje je ciekawy świat robotów. Przy takiej okazji uczą się jak działają technologie oraz stawiają swoje pierwsze kroki w świecie programów.