Małe smyki z grupy X w świecie przyrodniczej sensoryki – projekt edukacyjny cz. III .... WIOSNA .
Wiosna to pora roku, na którą czeka każdy z nas. Często traktujemy wiosnę jako nowy początek, szczególny czas, gdy zachodzi bardzo wiele zmian – nie tylko w przyrodzie, ale i poniekąd w nas samych. Po długich, zimowych miesiącach możemy cieszyć się wiosną, która zaprasza nas do zabawy i eksplorowania. Dlatego też maluszki z grupy X z ogromną radością i ekscytacją przystąpiły do realizacji trzeciej części całorocznego projektu edukacyjnego pt; „ Małe smyki w świecie przyrodniczej sensoryki – wiosna”. Wiosna, to pora roku , która z pewnością powoduje, że czas w przedszkolu staje się jeszcze bardziej radosny i pełen możliwości inspirujących do kreatywnej nauki poprzez zabawę. Mózg trzeba odpowiednio „nakarmić” – a to właśnie różnorodne bodźce płynące do niego z całego ciała są „pożywieniem”. Trafiają one do mózgu poprzez nasze zmysły. W toku zaaranżowanych sytuacji edukacyjnych o tematyce wiosennej i zabaw sensorycznych, dzieci mogły odkrywać świat wiosny, rozwijając przy tym swoją wyobraźnię i zdolności poznawcze. Wiosenne zajęcia sensoryczne nie tylko dostarczyły dzieciom wspaniałych doświadczeń, ale także pomogły rozwinąć ich zmysły, wspierając przy tym rozwój emocjonalny i ucząc cieszenia się pięknem natury. Rola zmysłów jest nieoceniona w życiu każdego człowieka, a w okresie dzieciństwa jest inspirującą wędrówką po świecie pełnym wrażeń… zapraszamy na fotorelację z krótkiej wędrówki odkrywającej świat wiosny.